سال مهار تورم و رشد تولید
En
پنجشنبه 18 بهمن 1403

اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه

En

پاسخ به استعلام نشانی افراد

چاپ
کد: 10031094101
سوالات متداول نظرسنجی  ثبت شکایات

معرفی خدمت

پاسخ به استعلامات نشانی از پایگاه اطلاعات سازمان ثبت احوال  
مطابق ماده 2 قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای کلیه اتباع ایرانی به شرح زیر
ماده2- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، وزارتخانه ها ، سازمانها ، شرکت ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت ، دانشگاهها ، بانکها ، شهرداریها ، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و شرکتها و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است موظفند از شماره ملی و کدپستی ده رقمی که توسط سازمان ثبت احوال کشور و در قالب کارت شناسایی و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای شناسایی افراد و اشخاص و محل کار یا سکونت آنها حسب مورد اختصاص خواهد یافت تبعیت نموده و بکار گیرند.

ویژگی های خدمت

نام خدمت کلان : پاسخ به استعلام های هویتی ونشانی افراد
گروه خدمت: خدمات عمومی
نوع مخاطبین: مردم
ماهیت خدمت: حاکمیتی
سطح خدمت: کشوری
نحوه شروع: تقاضای گیرنده خدمت
شناسه خدمت کلان: 10031094000
نوع خدمت: G2C دولت به مردم
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟ بله
شناسنامه خدمت: دریافت
توافق نامه سطح خدمات: دریافت
مدت زمان انجام خدمت: 1 روز

نحوه دسترسی به خدمت

-از طریق خطوط ویژه مخابراتی MPLS و یا از طریق شبکه ملی اطلاعات (GSB)
- پرداخت هزینه طبق تعرفه جاری


مراحل دریافت خدمت

1- ارسال نامه از طریق بالاترین مقام دستگاه سرویس گیرنده به رئیس سازمان ثبت احوال
2-نامه منجر به جلسات فنی و بررسی وضعیت شبکه و امنیت خطوط بستر دریافت سرویس(اطمینان از عدم ارتباط مسیر دریافت سرویس با اینترنت)
3-توپولوژی شبکه سرویس گیرنده در قالب یک سند رسمی به سازمان ارائه می گردد و بررسی هایی روی آن انجام می گیرد.
4-تفاهم نامه ای با حضور سرویس گیرنده و اداره حقوقی و مالی سازمان امضا می شود.
5-تنظیمات دسترسی و احراز هویت روی سامانه استعلام برقرار و مستندات مربوطه به سرویس گیرنده ارائه می شود.

مراحل خدمت


مراحل خدمت


تاریخ آخرین به روزرسانی : 1403/07/04
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران

شماره تماس واحد پاسخگو