سال مهار تورم و رشد تولید
En
پنجشنبه 18 بهمن 1403

اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه

En

پاسخ به استعلام های سببی و نسبی پایگاه خانواده

چاپ
کد:10031094102
سوالات متداول نظرسنجی  ثبت شکایات

معرفی خدمت

پاسخ به استعلام های خانواده (به درخواست دستگاه ها، سازمان ها یا مؤسسات) از طریق پایگاه اطلاعات سازمان ثبت احوال به صورت الکترونیکی و یا به صورت مکاتبه از طرف مراجع قانونی ذیصلاح.

ویژگی های خدمت

نام خدمت کلان : پاسخ به استعلام های هویتی ونشانی افراد
گروه خدمت: خدمات عمومی
نوع مخاطبین: مردم
ماهیت خدمت: حاکمیتی
سطح خدمت: کشوری
نحوه شروع: تقاضای گیرنده خدمت
شناسه خدمت کلان: 10031094000
نوع خدمت: G2C دولت به مردم
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟ بله
شناسنامه خدمت: دریافت
توافق نامه سطح خدمات: دریافت

مدارک مورد نیاز


- برای اشخاص حقیقی: ورود از طریق سامانه یکتای ملی ایرانیان / پایگاه اطلاعات خانواده

- برای اشخاص حقوقی: نامه از بالاترین مقام دستگاه ها به رئیس سازمان ثبت احوال

- برای استعلام های الکترونیکی، درخواست مراجع رسمی وفق ماده 34 ق.ث.ا

- برای استعلام های غیرالکترونیکی، برقراری دسترسی استعلام برخط برای دستگاه های مشخص، مطابق قوانین و دستورالعمل های مربوطه

نوع مخاطبین


برای اشخاص حقیقی کلیه آحاد ایرانی بالای 18 سال و برای اشخاص حقوقی کلیه دستگاه های مشمول قوانین مربوطه

قوانین و مقررات بالادستی


تبصره 39 برنامه اول توسعه جمهوری اسلامی ایران بند‘د‘ ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بند ‘ز‘ ماده 1 قانون ثبت احوال تصویب نامه 12176/ت 55285 مورخ 1397/2/9ھ هیأت وزیران بخشنامه 556115 مورخ 1398/10/1 سازمان اداری استخدامی کشور تبصره یک ماده 16 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی، قانون مبارزه با پولشویی مفاد نامه 99/105780 مورخ 1399/9/26 دبیر محترم شورای عالی فضای مجازی



مراحل خدمت


مراحل خدمت


تاریخ آخرین به روزرسانی : 1403/03/23
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران

شماره تماس واحد پاسخگو