سال مهار تورم و رشد تولید
En
پنجشنبه 18 بهمن 1403

اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه

En

پاسخ به استعلام های پایگاه خانوار

چاپ
کد:10031094103
سوالات متداول نظرسنجی  ثبت شکایات

معرفی خدمت

پاسخ به استعلام های خانوار (به درخواست دستگاه ها، سازمان ها یا مؤسسات) از طریق پایگاه اطلاعات سازمان ثبت احوال به صورت الکترونیکی و یا به صورت مکاتبه از طرف مراجع قانونی ذیصلاح.

ویژگی های خدمت

نام خدمت کلان : پاسخ به استعلام های هویتی ونشانی افراد
گروه خدمت: خدمات عمومی
نوع مخاطبین: مردم
ماهیت خدمت: حاکمیتی
سطح خدمت: کشوری
نحوه شروع: تقاضای گیرنده خدمت
شناسه خدمت کلان: 10031094000
نوع خدمت: G2C دولت به مردم
آیا در میز خدمت حضوری ارایه می شود؟ بله
شناسنامه خدمت: دریافت
توافق نامه سطح خدمات: دریافت

مدارک مورد نیاز

- برای اشخاص حقیقی: ورود از طریق سامانه خانوار
- برای اشخاص حقوقی: نامه از بالاترین مقام دستگاه ها به رئیس سازمان ثبت احوال (برای استعلام های الکترونیکی)، درخواست مراجع رسمی وفق ماده 34 ق.ث.ا (برای استعلامات غیرالکترونیکی)

نوع مخاطبین

برای اشخاص حقیقی کلیه آحاد ایرانی بالای 18 سال و برای اشخاص حقوقی کلیه دستگاه های مشمول قوانین مربوطه

قوانین و مقررات بالادستی

آیین نامه اجرایی نحوه تعیین و شناسایی خانوارهای ایرانی و اتباع خارجی - موضوع مصوبه 164495/ ت 58717 هـ هیات محترم وزیران


مراحل خدمت




مراحل خدمت


تاریخ آخرین به روزرسانی : 1403/03/23
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران

شماره تماس واحد پاسخگو